ďťż
 
To nie ta C-360 C-360 pracuje jak C-330
Zobacz w‘tek
 
Cytat
I szatan może cytować Pismo. Herbert George Wells
Indeks Przodek xD Piłka nożna Hydraulika
 
  Witamy

To nie ta C-360 C-360 pracuje jak C-330
Witam wszystkich.Qrcze ja mam taki problem z kopceniem.Wiec jak jechałem na 4 biegu pieknie ładnie.Dodałem gazu,wycisnołem sprzegło i 5.Za chwile usłyszałem taki głos jak by traktor c-330 sie zrobił.Zaczoł strasznie kopcic a do tego słabo wchodzi w obroty co to za przyczyna???Jeszcze wymienili mi rozpylacze na nowe bo lały.Ale założyłem nowe i to samo???Pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!Zapomniałem dodać że to C-360 a no i jak stoi na malutkich obrotach to nie zgasnie super chodzi a jak raptownie dodam gazu to noromalnie dusi sie spalinami i kopci że hoho <_<



To pewnie na 2 cylindrach chodzi

też tak myślę. Mam mf255 który pracuje podobnie, na zimę planuję remont generalny.

Jak zdjołem kolektor wczesniej to lał na 2,ale jak założyli mi rozpylacze to specjalnie zdjolem 2 raz żeby zobaczyć i pali na wszystkich jest czarny osad ,a praca silnika ta sama...



Mi MF nie chciał wchodzić na obroty bo jeden zawór się rozregulował i otwierał się w złym momencie.

Chiałem jeszcze dodac że mój traktorek teras na pych pali.Stoi na górce,wczesniej tylko koło ruszyło i zapalał a dzisiaj sąsiad mnie rozciagnoł ,postawiłem na górke i tylko dymek leciał i próbował zapalic wcisnołem sprzegło i lipa.

Sprawdź na zapalonym silniku czy pompa podaje na wszystkie wtryskiwacze, wtedy będzie coś więcej wiadomo.

ja mialem podobny przypadek z kosiarka spalinowa. na wolnych obrotach palila jak marzenie, ale jak dodawalo sie gazu to sie dusila, powodem byly zawory :o

W jaki sposób??? luzować te 4 przewody pokolei i sprawdzac czy cieknie z nich ropa czy jak??

jak ci w czasie jazdy tak zrobilo to sadze ze to wina silnika :mellow:

myślisz że co sie stało????

spróbuj przedmuchac bak, mozliwe ze jakies "farfocle" przytykają kranik;/

eee to nie bedzie od baku.coś raczej od silnika

Może pękła sprężyna na zaworach i nie otwiera jak należy ???????? ;)

a na jaki kolor kopci??

Jak stoji na wolnych obrotach to ma kolor niebieski a jak mu depne to siwy nawet prawie czarny :(

Widzę, że objawy identyczne jak w moim MF 255, tylko tego silnika nie planuję remontować, bo i tak jest bardzo zużyty. Łyka olej litrami i cały ulany jest. Dam go do regeneracji a wezmę jakiś inny po regeneracji. Koszt to jakieś 3000 zł

O kurde zaczynam sie dołowac nom kapitalka była robiona jusz około 12 lat.Potem poszła pompa paliwowa,sprzegło było robione i skrzynia biegów.Ale mechanik zachwalał silnik. Tamte czynnosci były robione około 4 lat temu a ja obrabiam nie cały hektar rocznie Co mogło jeszcze paść????


W jaki sposób??? luzować te 4 przewody pokolei i sprawdzac czy cieknie z nich ropa czy jak??
Tak, zapalasz i po kolei luzujesz przewody, można sprawdzić też ciśnienie jakie daje pompa, ale do tego jest potrzebny specjalny zegar, powinna dawać ponad 300 atm.

co mi radzicie????????najlepiej sprzedac.???

Chyba bedziesz musial robic generalny remont to koszt ok. 3500 zl juz na cacy. Ale moze tylko piersciaki na tloku pekly i trzebna wymienic.

to bedzie wina zaworów . Być może zrobisz głowice i bedzie okej cps z zaworami ssacymi mogła pęknac sprezyna prowadnica wyleciec a lubi w 360 wyleciec można przerobic i wstawić z T25 <ja tak mam> tylko nei pamietam czy to na ssace czy wydechowe stawiam na głowice ale nei zobaczysz jak nei rozbierzesz

Kolego zaczynasz od najprostrzych czynności:
- ściągasz wężyk i patrzysz czy leci paliwko ?? leci to dobrze jak sączy to dmuchasz w bak,
- piszesz że wtryski są ok więc pomijam tą kwestie
- dekle od zaworów wypad i regulacja wszystkich zaworów ze sprawdzeniem popychaczy - któryś mogł się wykrzywić,
- na wolnych obrotach łap po kolei za rurki pompa-wtrysk. W kciuk i w palec wskazujący. Jak mocno ściśniesz to powinieneś czuć hmmm stukanie. Na każdej rurce powinno być dość mocno wyczuwalne. wystarczy na jednej słabsze ciśnienie i nie będzie chodził. To najprostsza metoda - prymitywna ale skuteczna. Jak coś nie tak to ściągasz pompe i do sprawdzenia. Aaaa no i nie będę pisał o tym aby sprawdzić czy jest olej w pompie. Mogła się zatrzeć lub zawiesić któraś sekcja,
- sitko przy pompie i filtry - posprawdzaj,
jeśli z paliwkiem i całym obiegiem paliwa jest ok to lecim dalej
- po kolei ściągaj głowice. Czasowo zajmuje to godzinkę i po robocie. Należało by zawieżć do sprawdzenia - chyba że widać coś gołym okiem.
- jeśli nie głowica to pozostaje Ci spóścić olej, odkręcić miskę i odkręcać po kolei korbowody i wyciągać.
Za jeden dzień spokojnie wszystko powinieneś posprawdzać i myślę że taka kolejnośc powinna być jak najbardziej poprawna. Jeszcze jest kwestia rozrządu ale jak nikt nie grzebał to samo nie powinno się przestawić ;)
Przyczyn może być wiele ale od czegoś trzeba zacząć i najlepiej od tych prostych rzeczy, jak bym posłuchał to może i mógłbym coś bardziej pomódz.

Oka dzisiaj sie biore do roboty.Kiedys jak mi pompa paliwowa poszła to były podobne reakcje.Jak spychałem go z góry to tylko pyk pyk dym leciał i jak jusz łapnie troche to trzeba było machac recznym ganem żeby wpadł w obroty.Ale jak wstawili mi nowa to było ok.Dodam jeszcze że na tamtej pompie kopcił tak jak teras.A po założeniu nowej było klasa.A teras znowu jest podobnie.Dziekuje za dobre rady z waszej strony bede sie sugerował waszymi wskazówkami.Jak ktoś jeszcze wie co może byc to piszcie.Jeszcze ras Dziekuje

na mój gust uszczelke pod głowicą rąbnęło albo pierścienie poszły

Najpierw to zaczni od ustawienia zaworów, a jeżeli to nie pomoże to będziemy szukać dalej przyczyny.

Miałem kilka lat temu podobny przypadek ugięła sie rurka popychacza wymieniłem rurkę i popychacz bo był cały poklepany przez wałek rozrządu

ja tez miałem taki przypadek ale dzwięk to był piekny

Ja mam to samo.
Ale u nie wine ma pompa wtryskowa musze dac do renegeracji jak wciskam gaz to umolnie wchodzi na obroty

No i wykreciłem pompe paliwowa,spuścilem z niej olej i coś mi zadzwoniło w słoiczku przelałem i wypadła mi jedna kulka zapewne od łożyska.Dodam że oleju byla niecała szklanka odpiszcie????

:D Hej no i sie wszystko wyjasnilo.Pompa była lewa tzn czesci byly lewe,tak sie dowiedzialem.Kulka byla z łożyska,i padniete byly 2 sekcje.Dzisiaj odebrałem pompe wszystkiego sie dowiedziałem i zapłaciłem nie mało bo 270zł.Mam gwarancje na rok.Teras nawet dymka nie puszcza hehe.Jeszcze mechanik zawory podkrecił po na 4 mial luzy.Ale wrescie chodzi jak prawdziwa c-360.Dowiedzialem sie od mechanika że niezły klijent wstwaiał pompe wczesnie .Sprzegło bylo tesz poturbowane.Nie na te zombki. :D

żeby nie zaśmiecać forum nowym tematem to napiszę tutaj
Jak np kupie sobie 360 3p to na pewno po tylu latach ubyło jej tych koni i tu moje pierwsze pytanie ile mniej, więcej stracił tych koni?
I drugie pytanie, ile by kosztował taki kapitalny remont silnika żeby odzyskał swoją moc jaką miał od wyprodukowania (przypominam że chodzi o 360 3p, silnik perkinsa)

Według mnie nie da się raczej określić i ile tych koni stracił zależy od przebiegu silnika i jak był eksploatowany???
Remont to w granicach 3000-3500 zł zależy co trzeba by wymieniać bo różnie to bywa bo u mnie kosztował 5000 zł ale trzeba było wymieniać wszystko blok tuleje wał itp.

uważam że to pompa paliwowa padła lub ostatecznie pierscien jakis pekł ale zaczoł bym od pompy czy wogule miała olej
Użytkownik tommy66692 edytował ten post 14 November 2007 - 19:56
Powód edycji Literówki
Hej u mnie w 3p jest podobnie ma moc tylko na małych obrotach a potem coraz bardziej spada moc i coraz ciężej wchodzi na wyższe obroty i tak jakby najpierw 3 potem 2 tłokach chodził .


comp
Kupić sieczkarnie jednorzędową, ale jaka jest najlepsza??? Chciałbym kupić sieczkarnię ale jaka jest najlepsza do Ursusa c-360??Prace z Ursusem C-360, c-330 Prace z Ursusem[C-360] Sprzęgło układ tarcz sprzęgłowychprzekładnia główna w C-360 przekładnia główna w C-360Pytanie C-360 Fotka spalania !!! Czy ten silnik jest zużyty???c-360 obroty silnika... ... a obroty WOMDodatkowe światła na kabinie Dodatkowe światł na kabinie w C-330 bAN ZA CO? dziwne to było po 10 min gry:D! Problem z serwerem!
Cytat

Dobroć serca jest tym, czym ciepło słońca: ona daje życie. Henryk Sienkiewicz (1846 - 1916)
A mensa et thoro - od stołu i łoża (separacja małżeństwa). (separacja małżeństwa). (separacja małżeństwa)
I mędrzec morze się pomylić.
DIABEŁ jest optymistą, o ile sądzi, że może ludzi uczynić gorszymi. Karl Kraus
I w którym momencie sięgnąć po żyletkę, by nie rozśmieszyć samego siebie?

Valid HTML 4.01 Transitional

Free website template provided by freeweblooks.com