ďťż
 
Renault 110.54 problem z podnosnikeim!!! pomocy!!!! EHR
Zobacz w‘tek
 
Cytat
I szatan może cytować Pismo. Herbert George Wells
Indeks Przodek xD Piłka nożna Hydraulika
 
  Witamy

Renault 110.54 problem z podnosnikeim!!! pomocy!!!! EHR
Witam. Mam problem z podnosnikeim w Renault 110.54 stanal w polowie i nie chce ruszyc ani w dol ani w gore!! Sterowany jest przez EHR, przyciskami na blotniku tez nie dziala. Czy jest tam jakis bezpiecznik ktory mogl sie spalic?? szukalem i nic nie moge znalezc, te pod kierownica sa dobre. w ktory miejscu jest jakis bezpiecznik od EHR? pomocy!!



Jeżeli mruga ci kontrolka od podnośnika to przekręć pierwsze pokrętło którym regulujesz wysokość podnoszenia w jedną i drugą stronę do oporu Powinno przestać mrugać i ma działać

Chodzi o to ze ta kontrolka wcale sie nie swieci jakby wcale prad nie dochodzil do kompa od EHR:( nie moge znalezc przyczyny, szukalem przewodu zasilajacego ale tez go nie widze:(

szkoda ze ci nie pomogłem sam od niedawna mam taką renówkę ,może jak dojdziesz co szwankowało to napiszesz i komuś pomożesz
Pozdrawiam



Cały ten kokpit od EHRu jest na dwóch śrubach imbusowych, zdaje sie że na imbusa 6tke. Odkręć je i wyciągnij ten modem, sprawdź. Może wtedy do czegoś dojdziesz.

Juz to robilem i nic... musze chyba jakiegos elektryka wezwac. pozdro.

Obyś znalazł przyczyne takiego stanu rzeczy. Niestety, w Reniach zdarza sie że instalacja elektryczna szwankuje. A ciągnik kupiłes w PL czy z zagranicy?

Kupilem go w Polsce... wszystko bylo ok, no ale z tym podnosnikiem to juz nie mam pojecia...

Był u Ciebie elektryk? Zbadał ten problem?
Jedyne miejsce, gdzie są bezpieczniki to pod kierownicą. Jeśli gwałtownie przestał Ci działać, to a) albo wypięła sie kostka która jest pod tym modułem b - na obwodzie np na przyciskach na błotnikach wypiął sie kabel. Musisz obszukać dokładnie instalacje, nie ma innej opcji.

Elektryk ma przyjechac do mnie jutro... Dam znac co i jak z tym podnosnikiem. Miedzy czasie zmienilem półoskę w przednim moście gdyz pękła!! nie kupilem nowej bo kosztuje prawie 2500zl, za uzywana dalem 600zl i jest wszystko ok:) Wiec terz czekam tylko na elektryka... pozdro.

Doszedłem sam co z tym podnosnikiem... komputer od EHR robil zwaecie i spalil sie bezpiecznik, ktory jest az pod sama kierownica za tymi glownymi bezpiecznikami... tzn ta klapke z calymi bezpiecznikami odchyla sie na dol, przykrecona jest ona na motylku. Za nia jest jescze kilka bezpiecznikow i tam jest od podnosnika:) mam zrobione ka krotko podnoszenie i opuszczanie bez kompa. musze oddac go do elektronika bo sa spalone 2 sciezki. Lampa na nim miga ale nie reaguje. Mam jescze jedno pytanie. Zaraz pod siedzeniem kierowcy oczywiscie na zewnatrz kabiny sa wkrecone 2 czujniki jeden obok drugiego. od czego one sa??? z jednego i drugiego wychodza przewody zakonczone kostkami. U mnie sa one i jeden czujnik i drugi rozpiete bo oczywiscie sa do nich 2 kostki do zpiecia, no ale u mnie sa rozlaczone. Jak jest u was z tym??? czy to jest do EHR????

Kabinę masz w Renówce amortyzowaną??

Tak, kabina jest na amortyzatorach....


comp
problem z rozrusznikiem w 2812 problem z rozrusznikiem w 2812Problem z wilgocią w oborze Jak radzicie sobie z zadużą wilgocią w oborze??problemy z silnikiem w zetorze 7211 zetor 7211elektryka mf 255 elektryka mf 255 problemSygnał valtra 6400 Mam problem z sygnałem dzwiekowymMF 255 problem ze szpilką ukręcona szpilka od głowicyProblem z owijaniem prasą deutz fahr2.30 podwójne owijanie Problem z Pluginem nie dziala:( problem z obrazkami GG>TLEN, TLEN>GG Problem- restarty przy smsach Problem z karta Problem z GG w komórce. problem z internetem i mmsami
Cytat

Dobroć serca jest tym, czym ciepło słońca: ona daje życie. Henryk Sienkiewicz (1846 - 1916)
A mensa et thoro - od stołu i łoża (separacja małżeństwa). (separacja małżeństwa). (separacja małżeństwa)
I mędrzec morze się pomylić.
DIABEŁ jest optymistą, o ile sądzi, że może ludzi uczynić gorszymi. Karl Kraus
I w którym momencie sięgnąć po żyletkę, by nie rozśmieszyć samego siebie?

Valid HTML 4.01 Transitional

Free website template provided by freeweblooks.com